poniedziałek, 13 stycznia 2014

Fajne teksty XD

Dzisiaj mam dla was fajne teksty, zeby namowic innych do ogladania waszych filmow, dawania grafow i nie tylko :D

Więc najpierw czego nie pisać:
"29.999/30.000! Prosze pomożcie!"
"Oglądajcie mój film!" lub coś w tym stylu
Nie piszcie tak, bo zniechęcacie ludzi :)

A to wypowiedzi do dymka na filmy:
Zobacz najnowszy odcinek "Parady śmiechu:! Gwarantuje: Spadniesz z krzesła! - to wypowiedź, gdy wasz film to komedia
Czy Miranda przejdzie przez drzwi? Czy Maciek ją znajdzie? Tego dowiecie się w 5 cz. "Teleport na Planete 51" - Tu wpisujecie swoje pytania ;)

Więcej pomysłów nie mam xD

A to na grafy i jest ich znacznie więcej:
Wyślij autograf o treści Pomoc, na numer xHinatagx - zamiast xHinatagx napiszcie swój nick
Chyba zaczne kolekcjonować autografy. To dasz? Będę miała już 6! - jak dostałaś np. 3 autografy to piszesz, że będziesz miała 4. Proste xD
Nie klikaj krzyżyka! Daj autograf!Wspomóż nieboszczyka!
Ręce do góry! To napad! Dawać autografy, albo was pozabijam*! - * najlepiej dodać jakąś animke walki :)
Wiadomośc od mojego bonniesa*: Może dasz autografa mojej pani i uwolnisz się od migoczących dymków? - * możesz też napisac imie swojego bonniesa. Jak chcesz to możesz też w kółtko klikać zapisz. xD
Ta dziewczyna* pomiedzy ta z ---> a tą z <--- chce autograf - * jak jesteś chłopakiem, to napisz chłopak xD

Więcej mi do głowy nie przychodzi xP

A teraz takie zwykłe teksty
Co się tak gapisz? Dymka nigdy nie widziałeś? xD
99% osób, czyta ten tekst z ręką na myszce xD
Co teraz robie? Pisze dymka xD
No weź się tak nie gap! Zawstydzasz mnie! xD
KURA jeżeli to przeczytałeś dasz mi grafa? xD
Co teraz robicie? Siedzicie na kompie? To współczuje kompowi xD
Jeżeli klikniesz krzyżyk to mnie nie lubisz :P

Jak coś mi jeszcze przyjdzie do głowy, to napisze pod spodem

        
              Pozdrawiam :

1 komentarz: