czwartek, 20 lutego 2014

Kot - Talking Angela O.o

Cześć ! Dziś siedze dość długo na MSP i tak mi się nudzi..więc wchodzę na ,,Forum'' I tam pełno tematów tak jak np : ,,Kot'' , ,,Talking Angela'' itp.. I tam taka jedna dziewczyna napisała :

 Jako pierwsze widziałam to na początku nie wiedziałm co napisac ;x no ale napisałam ;x Czytałam na innym koncie a na cleo robiłam seki :D Jeszcze potem zobaczyłam to : 

Było to Fascynujące o-o Dobra później napisze o moim nowym koncie :) To tylke pozdro : 

9 komentarzy:

  1. no ale no ja ten sam temat na forum czytałam wczorajXD

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest wielka prawda! Raz grałam w Talking Angela i napisała mi "Hi! What country are you from?" Po Polsku jest tak "Cześć! Z jakiego kraju pochodzisz?" Ja odpisałam "Poland" Po Polsku jest tak "Polska" A ona mi napisała "It is nice country? I'm from America. Do you know America?" Po Polsku tak jest "Czy fajny jest ten kraj? Ja pochodzę z Ameryki. Czy wież co to Ameryka?" A ja odpowiedziałam " Yes, Poland is a very nice country and I know America." Po Polsku tak jest "Tak, Polska jest bardzo fajny kraj i wiem co to Ameryka." A ona "Where do you live?" Po Polsku jest tak "Gdzie mieszasz?" Potem moja mamamnie zawołała a Angela Powiedziała "Don't shouting!" To jest po Polsku "Nie krzycz!".

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha fajnie :D XD Fajnie ze ktoś czyta wgl mojego głupiego bloga :) XD :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pee~!
    Ja tu jesteeem~!
    Tsa, dłuuugą aferę spowodowała ta aplikacja, lecz, teraz na szczęście sprawa ucichła. Takie to stare, pfh.
    //SłitMón

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD XOXO

      Usuń