piątek, 21 lutego 2014

Na Celowniku sala741 !

Hej dziś na celowniku sala741 więc :
    
Ma ona : 34  level :)

Jej najkami są : domalala , Vansiorrr2 , ( : michasia : )

W miłości ma : kenzusia
   
  Jak dla mnie jest to bardzo miła osoba dla was chyba tez : ) Ma ona seki : ) Ostatnio zrobiła przerwe od gry . No ale każdy kiedyś musi odpocz ąć od tej gry jej profil : 
Jest trochę stary je profil ponieważ za dużo razy zabierałam się do zabrania tego posta :D No ale nie miałam czasu ;/ Ale tearz w ferie mam XD Musiałąm jeszcze sprawdzić czy ma te same najki XD :DDDDD Bo jak by nie miała ton  by była wpadka XD Za dużo z tym XD i z tą buźą : :D dobra juz nie będę o niej pisac :) XD więc teraz rzejdzmi do sali741 :)

Jej seki : Seki tej MovieStar są dopracowane więc że to może dziwnie brzmieć jak to się mówi o sekach.. No ale są bardzo dopracowane i dość dużo na nich zarabia :) Chciałabym mieć tak jak ona ale mam ten 25 level i tyle mi wystarczy :) 


Styl : Ma oan bardzo śliczny styl , bardzo mi się podoba nie wiem jak wam ale ten strój jest prześliczny :) Ten pomaranczowy dopasowany do czarnego normalnie super ! Bardzo mi siępodobają te stroje co nosi  .... 

Nie wiem co jeszcze moge o  iej napisac ale jest bardzo fajną MovieStar :) To na tyle pozdrawaim wasza kochana : 

1 komentarz:

  1. cotam szukam chłopaka w realu (musi mieć najwiencej 12lat 11najmniej)

    OdpowiedzUsuń