sobota, 28 grudnia 2013

Wywiad z !!Dracualura!!

1.Czy jak pierwszy raz zrobiłaś swoją MovieStar to od razu się z niej wylogowałaś ?
         Nie wylogowałam się od razu, ale byłam na tym koncie przez cały dzień, bo bardzo się wciągnęłam.
2.Skąd  dowiedziałas się o Msp ?
         W 1 klasie podstawówki na informatyce wszyscy w to grali więc postanowiłam spróbować...
3.Co chcesz zmienić w tej grze ?
   Tak właściewie to chciałabym żeby VIP był tańczy. Niektórzy często piszą, że chcą by inni pomagali w levelku tak o. A to nie jest zmiana gry tylko zmiana użytkownika według mnie.
4.Bardziej lubisz robić filmy czy seki ?
  Najczęściej jak robie filmy to mam co robić. A seki... cóż mam seki na swoim koncie, ale wole robić filmy..
5.Kogo najbardziej lubisz z wysokich lvl (17-25) ?
   Jest taki użytkownik !!ami!! ma 22 level, ale pomagmy sobie nawzajem.
6.Ile czasu spędzasz na MSP ?
   Najwięcej ? Cały dzień, no chyba, że mnie rodzice odpędzą od kompa
7.Czy zarabiasz duzo na MSP?
    No... zarabiam, ale nie mogę się powstrzymać jak mam dużo kasy i od razu po sklepach chodzę.
8.Ile razy miałaś vipa na MSP  i kiedy ten pierwszy ( jeśli w ogóle był ) raz to jaki miałaś level ?
    VIPA miałam 11 razy. A jak pierwszy raz zostałam VIP to miałam chyba 3 lub 4 level... xD
9.Jaki film podobał ci się najbardziej i kogo on był ?
     Bardzo podobał mi się film pt. Porzucone  dziecko. Jeszcze nie obejrzałam wszystkich części, zrobiła go justa576...
10.Kogo chcesz pozdrowić ?
    Pozdrawiam oczywiście Ciebie, dianusie231 i moją kuzynkę lila 100125..






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz