piątek, 6 grudnia 2013

Wywiad z SheSweet

1.Czy jak pierwszy raz weszlaś na Msp to od razu z niego wyszłas ?
         Moja pierwsza MovieStar to Mel456 założyłam ja w kwietni
         lub maju potem założyłam sobie SheSweet i tak zostało :)
2.Z kąd dowiedziałaś się o MSP ?
       Heh , kiedyś zamiast NSP napisałam Msp i kliknełam
3.Co byś chciała zmienić w tej grze ?
      Więc chciałabym zmienić to żeby ci co cos ci zrobią
       można było od razu ukarać 9 to przez moderatorów..
4.Czy podoba ci się kreatywność ludzi którzy robią 10 sek ?
        Tak , niektóre są bardzo fajne..
5.Czy lubisz robić filmy ?
       Wole seki , ale tez lubie :)
6.Czy poznałas tu wielu fajnych ludzi ?
       Tak np: Ciebie , i moje najki
7.Czy chcesz kogoś pozdrowić ?
        Tak , wszystkich co czytają ten wywiad ;)
 A teraz parę jej looków :




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz