piątek, 27 grudnia 2013

Wywiad z kociak2220

1.Czy jak pierwszy raz zrobiłaś swoją MovieStar to od razu się z niej wylogowałaś ?
          Mówić szczerze to nie cały czas potem zaczełam zarabiać kase zbierać na  lvl . ;)
2.Z kąd dowiedziałas się o Msp ?
        Z reklamy a skąd  indziej...
3.Co chcesz zmienić w tej grze ?
     Vipy - Teraz jest głupio jakieś elity , super vipy to jest dziwne najlepszy był ten normalny .
4.Bardziej lubisz robić seki czy filmy ?
        Wolę robić filmy . Dla niektórych jest taki mój film bardzo ciekawy i wogule . A poza tym większą  przyjemność jest dla mnie robienie filmów..
5.Kogo najbardziej lubisz z wysokich lvl (17-25) ?
      17 , 18 lvl bo one nie są aż takie chamskie , naprzykład taka ALAKINGA to ona jak słyszałam zaczeła wyklinać jakąś dziewczyne która tylko chciała żeby ona zobaczyła jej arta :(
6.Ile czasu spędzasz na MSP ?
     Zależy ... Czasem nie chce mi się więc godzinke ale zazwyczaj to po 5 , 6 h
7.Czy zarabiasz duzo na MSP
     Nie zbytnio muszę sama sobie jakoś zarabiać po przez filmy bo inni nie chcą mi kompletnie pomagać..
8.Ile razy miałaś vipa na MSP ?
     8 razy ale zbliża się 9..
9.Jaki film podobał ci się najbardziej i kogo on był ?
     Najbardziej to Belissia " Justin Biber zgubił się w tesco "
10.Kogo chcesz pozdrowić ?
      Chciałabym pozdrowić !!Draculaura!! , Rejczel. i Diana108 
       I Cleo de nile








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz