niedziela, 8 grudnia 2013

Wywiad z Emily McCline

1.Czy jak pierwszy raz weszłaś na MSP i stworzyłaś swoją MovieStar to od razu się z niej wylogowałaś ?
       Nieee....xD
2.Skąd lub od kogo dowiedziałaś się o MSP ?
      O MSP dowiedziałam się z reklamy w telewizji..
3.Co chcesz zmienić w tej grze ?
     Chciałabym zmienić to żeby vip-y były tańsze
4.Wolisz robić seki czy filmy ?
    Bardziej wole filmy chociaż od czasu do czasu zdarzy mi się zrobić jakiegoś seka
    ale to na potrzeby wbicia lvl'a :)
5.Kogo najbardziej lubisz z wysokich leveli ? (17-25)
    Najbardziej lubię Klaudię <Gwiazda>33{) i moją Tamarkę <Tamarka9>
6.Ile czasu spędzasz na MSP ?
   Różnie max.4 godziny o.o ( w ciągu dnia ) xD
7.Czy zarabiasz na MSP duzo ?
     Uważam że , tak :)
8.Ile razy miałaś vipa na MSP ?
      Tylko raz , już niedługo jego kres.. :(
9.Jaki film podobał ci się najbardziej i kogo on był ?
  Tak , bardzo mi się podobają filmy ale najbardziej
   podobają mi się filmy : Sspetcra , <Gwiazda<33{) ,
   bladyyna , Arli , Lady Zanetka i ALAKINGA..
10.Kogo chcesz pozdrowić ?
    Chce pozdrowić najlepszykolko ( mój chłopak ) ,
    i wszystkich moich znajomych łączne z tobą :) ,
    i wszystkich co czytają ten wywiad
                                         A teraz pare jej looków :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz