piątek, 3 stycznia 2014

Dobra :) i zła :(

Heej dziś chcę wam  powiedzieć że , za bardzo już nie będę pisała tego bloga :( Niestety juz we wtorek 7 stycznia idę do szkoły i wtedy mam na 7:50 i kończę o 15:05 więc w domu będe jakos 15:20 i muze zrobic lekcje którę robię około. 2 godziny xD ( wiem że to troche dużo ) bo mam strasznie dużo zadawanie a w środe jeszcze mam sprawdzian z histy więc wybaczcie mi bardzo - to była ta zła wiadomośc :(
 
      Teraz mam dla was dobrą wiadomość ! - otóż jak w jakiś dzień nie napisze posta to go nadrobie w weekendy .... I jeszcze dam wam linki do bardzo fajnych blogów moich koleżanek/przyjaciółek/sióstr xD
Oto one : XD www.moviestarplanet.blogspot.com
                      www.europejki.blogspot.com
                      ukochane-msp.blogspot.com
                      przyjazniowe-msp.blogspot.com
To wszystkie które są bardzo fajne a teraz zabiorę się do nadrobienia 2 postów ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz