niedziela, 26 stycznia 2014

Wywiad z Vansiorrr2

1..Czy jak pierwszy raz weszłaś na MSP tood razu z niego wyszłaś ?
     Nie, po 3 miesiącach grania stwierdziłam że to jest nudne i nie wchodziłam 6     
     miesięcy podajrze.
2.Skąd dowiedziałaś sie o MSP ?
     Na informatyce pod koniec 5 klasy koleżanka mi pokazała msp :D
3..Co chcesz zmienić w tej grze ?
   Na pewno te nowe lvl'e.Przesadzili z tym 100lvl mogli podwyższyć do powiedzmy 40. Procenty też mnie denerwują, ale z tego co wiem mają niedługo zniknąć i będzie normalny pasek fame ;)
4.Czy podoba ci się kreatywność ludzi którzy robią 10 sek ?
   Nie:D MSP polega na tym, żeby robić filmy a nie jakieś 10 sekundowe filmiki. W sumie to sama robię 10 sek ale to ze względu takiego że jestem BARDZO leniwa:D
5.A co bardziej lubisz robić seki czy filmy ? XD
    Filmy :( Ale jak już pisałam mam lenia xD
6.Ile czasu spędzasz na MSP ?
  Bardzo dużo, aż nawet za dużo.
7.Czy zarabiasz dużo na MSP ?
  Ym. XD Zależy:D
8.Ile razy miałaś vipa ? XD
  Miałam go 7 razy XD A teraz mam na Rok :D
9.Jaki film podobał ci się najbardziej i kogo on był ?
  Bardzo mi się spodobał film ALAKINGI, nie pamiętam tytułu :(
10.Kogo chcesz pozdrowić ?
   hevy metal, nicka5ok, EmoNisia110, dreke 88, sala741, OLI 480, Bruno-Mars1234, Klauducha_2000, Pamella, Jejciu wszystkich pozdrawiam :(









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz