środa, 29 stycznia 2014

Trochę smutna i trochę lepsza dla Was wiadomość ! c; ;c

Dzień Doberek ! :D Dziś chcę wam powiedzieć co dziś się stało...

           Więc wstałam o 7:36 i weszłam na MSP zobaczyłam coś naprawdę zadziwiającego !
ALAKINGA wzięła mnie do swojego filmu Błędna Droga cz1 film był super ! Ma juz ponad 3 tysiące wejść teraz też mam troszkę smutną i wesołą wiadomość jak dla mnie trochę tego i tamtego XD 
więc na MovieStarPlanet nie ma juz % ( procentów ) tylko jest tak jak było ;D Ale nie bujcie się ...
levele są takie jakie były czyli jak miałam w procentach 23 to teraz też mam 23 level ;) Możę apisze jescze jakąś wiadomość ..
Więc pamiętacie posta MILLERS123098 jeśli nie to zerknij na dół niestety został on zchackowany ;( Był bardzo miłym , szczęśliwym Panem który dba o bezpieczeństwo na MSP ..
Dziękuje Wam też za oglądanie moich seków na MovieStarPlanet a jak to mój kolega mówi ( oczywiście który nienawdzi MSP) MovieSraPlanet XD
Nie wiem czy to dużo co napisałam ale chyba dużo XD Później też coś dla Was napiszę ;) 
                 Pozdrawiam :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz