poniedziałek, 6 stycznia 2014

Wywiad z adaslomianna..

Skąd dowiedziałaś się o istnieniu Moviestarplanet? :)
◄ Od przyjaciółki, miała już MSP od jakiegoś czasu. Pokazała mi. Bardzo mnie ona wciągnęła :)
Czy na MSP masz prawdziwych przyjaciół na których się nie zawiodłaś a Zawsze możesz na nich polegać?
 Mam przyjaciółki z realnego świata. Mogę na nich polegać. Są super ;)
Za co lubisz Moviestarplanet?
Za to, że można pogadać i poznać świetnych ludzi.
Jak długo grasz na MSP?
W grudniu będą 2 lata :)
Jak trafiłaś na Tego bloga?
Szukałam bloga który pomoże mi znaleźć nowy styl, pomóc trochę w MSP. Trafiło na Twój.
Powiem szczerze: JEST SPOKO ;)
Ile miałaś vipów?

 Chyba 3, na razy na miesiąc i raz na rok.

Czy są rzeczy, które Ci się w tej grze nie podobają?

Kocham MSP, nie podobają mi się tylko niektórzy członkowie, którzy myślą tylko o sobie i wyrzucają tych, którzy dopiero zaczęli grę i mają np. 2 lvl. Ale to jest bardzo fajnie :)
Czy chciałabyś dodać coś od siebie?
Tak; dla czytelników tego bloga, którzy nie mogą się zdecydować czy założyć sobie MSP: Bardzo polecam tą stronkę! Jest bardzo fajna i można poznać nowych znajomych :)
Czy chcesz kogoś pozdrowić?
Tak; roksa@@, zoo505 i innych :D
Dziękuję za wywiad :)
Proszę bardzo ;) Dziękuję :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz