niedziela, 12 stycznia 2014

To już niedługo !

Witajcie, kochani! Jak się dowiedziałam, na MSP ma być 100 lv! Tak, pewnie już widzieliście, jak się logowaliście, zamiast Twojego lv., pokazywał się 100 lv. Ale na forum napisało MSP, że to już jest pewne i będzie niedługo. Pewnie, jak zawsze, będziecie marudzić "O Jezu, MSP schodzi na psy!" I robić o tym jakieś głupie Artbook`i, które uzbierają tysiące Love it. Znowu będą Wasze "bunty" i następne kłótnie. Możecie wyluzować? Moderacja robi to dla nas wszystkim! A że jednej czy dwóm osobom to nie pasuje, to niech nie gra. Posta o tym 100 lv i Fame możecie zobaczyć, jak zawsze na pierwszej stronie na forum. A jeśli chcecie przeczytać tutaj, to macie screen`a:

No  więc widzicie mam na to dowód.. Ja się z tego nawet , nawet cieszę no ale dla niektórych bedzie to łatwiejsze bo mają troszkę niższe levele i np: jak ja mam 17 level to chyba trudno wędzie się wybijało 18 level mam irlandzkie MSP które ma 3 tygodnie i 10 level.. Nie wiem czy to moze być aż , tak fajne ale nawet , nawet spoko..
To na tyle później zrobie pokaz slajdów i dodam jeszcze parę postów
Całuję :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz